پرسپولیس تنها سه گام تا پنجمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر فاصله دارد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر موفق شد با دو گل آلومینیوم را شکست دهد تا در فاصله ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر همچنان مدعی اول قهرمانی باقی بماند.

دو ستاره پرسپولیس در این بازی مهدی ترابی و  شهریار مغانلو بودند که روی هر دو گل سرخ ها در نیمه اول نقش اصلی را داشتند. در دقیقه ۲۳ همکاری ترابی و مغانلو که از میانه میدان آغاز شده بود در نهایت با پاس زمینی ترابی به محوطه ۱۸ قدم همراه شد تا مغانلو با پرتاب خودش گل اول سرخ ها را به ثمر برساند.

دقایقی بعد از این گل پرس شدید سرخ ها باعث اشتباه مدافعان آلومینیوم شد و توپ‌ربایی عالی شهریار مغانلو این بازیکن را در موقعیت تک به تک با پورحمیدی قرار داد که پاس رو به عقب چشم‌نواز این بازیکن و ضربه فنی بغل پای مهدی ترابی  گل دوم پرسپولیس را به همراه داشت.

در نهایت نیمه اول این دیدار با نتیجه مطمئن سرخ ها به پایان رسید تا در نیمه دوم شاگردان یحیی کمی محتاط تر به میدان بروند و بیشتر به دنبال حفظ نتیجه و البته ساق های خود برای دربی حساس روز پنجشنبه باشند.

هرچند سرخ ها در آغاز نیمه اول یک تک به تک دیگر به دست آوردند که ضربه مغانلو با واکنش عالی پورحمیدی به بیرون رفت.

در نهایت در ۲۰ دقیقه پایانی این بازی یحیی گل محمدی با آوردن نعمتی، عبدی و آقایی ، بازیکنانی مانند عالیشاه، ترابی و مغانلو را بیرون کشید تا این بازیکنان را برای دربی حفظ کند. سرخ ها بعد از این تعویض ها بازی را اداره کردند تا در نهایت بازی با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

پرسپولیس با این برد ۵۸ امتیازی شد تا با توجه به پیروزی سپاهان برابر نفت آبادان همچنان اختلاف دو امتیازی خود با صدر جدول را حفظ کند.

کد خبر 613479

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha